Langkawi 2012

Dah dua tahun aku tak pergi Langkawi, kalau tak, setiap tahun pergi. Tapi selalu pergi dengan atok nenek aku & family aku. Tapi tahun ni, pergi dengan family aku. Before ni aku pernah pergi dengan family kawan bapak aku. HEE. Dah rasa Langkawi macam rumah kedua lahh. Tapi Langkawi ni kadang-2 bosan. Takde apa sangat. Setakat chocolate toa banyak lahh kann? Mak aku pergi sana bukan buat apa sangat, setakat nak shopping-2 chocolate, pinggan mangkuk boleh laa. Aku pergi sana dari 31/01/2012 hingga 03/02/2012. 4 hari je aku kat sana. Tapi kali ni, aku pergi dengan family aku sahaja. So, banyak lahh tempat yang kami round-2 dulu. Sebab dulu kalau pergi ada dengan orang lain, so, jalan nya sikit lahh. Before-2 nih, aku pergi dekat hotel yang gah-2. Tapi this time, mak aku just nak chalet. Dekat dengan pantai. Boleh dengar bunyi ombak. Dah macam Ombak Rindu , heee ^_^   Aku sebenarnya tak tahu nak cakap apa, korang tengok jela gambarnya k?

Part I

baru check in dekat LCCT

-,-

sedapppnya!

time ni, FA dia lembab sangat nak cek. #boarding

Air Asia <33

korang nampak tak FA laki pakai baju hitam? Dia handsome gilaa! Nama dia Victor :)

cuaca sungguh baik kann ?

masa dah sampai Langkawi #landing

aku stay dekat Tanjung Malie Resort. #dekatsangatdenganpantai

Jiwa saya :)

Pyqa Perry II
Balik dari gambar dekat atas toa, balik chalet, jemput akak aku. Then kami pergi makan malam dekat restaurant dekat Pnatai Cenang. End for 31/1/2012

Part II

pergi sarapan. pekena roticanai kedah :)

nasi lemak warna kuning :)

Dari dekat Pemandangan Indah

Tanjung Rhu :)

Pantai Pasir Hitam

tang muka, rasa nak sepak. #akusukakelapa

Nak naik Cable car

I do love my parents 

siblings -,-

aku gemuk kannn?

:)
kedai ini awesome!

Part III

Harinya mak aku shopping-2

Tepi pantai yang dekat dengan aiport

aku suka buat muka buruk #myself

pergi mana pun , mesti ingat budak ini.

dasar orang gilaa

Last part

Beras Terbakar

comelkan?

muka penat.

online dulu before departure :)

Goodbye Langkawi

Dah nak malam, sebab flight kami delay 1jam

sempat lagi tengok PD dari atas :)

tiba di LCCT 
Okayyy, sorry sebab tak dapat nak bagi ole-2 dekat korang ye? Aku tak sempat nak shopping sangat. Sebab sibuk nakk berjalan-2 . Sorry juga if korang bosan. Kbye. have fun :)