Alamanda . Bagan Lalang .

23hb January 2012
Satu hari suntuk aku merayau.
Mula-2 siang toa aku pergi Alamanda dengan Ika , Kak Meera & Syasya.
Punya lah Ika plan mengejut.
Sebab aku ada plan dengan makcik-2 pokcik-2 aku nak keluar.
Tapi, sayang member katanya.
Aku pergi jugak lahh kann?
Disebabkan Ika cakap nak lepak minum, aku simple jela.
Tapi masa jemput aku, mak aihh, macam nak g 'KL'.
HAHA
Ni jelah gambar masa dekat Alamanda
Big Apple

Ika Keen #lawakann?

aku simple kannn? :)

syasya :)

bestfriends <3  

BTW, thankyou to Amera Ayumi sebab belanja Big Apple yaa. Loveyou. Muahhh!

BAGAN LALANG

Okayyy, after aku pergi Alamanda, Amera Ayumi terus anta aku balik rumah.
Punya aku nak balik awal sebab Makcik aku cakap nak makan besar.
Siap mak aku perli aku text dia lagi.
'jangan pergi dulu,tunggu adik'
Mak aku cakap 1 kampung boleh dengar.
semua cousin-2 aku gelakkan aku. #siot
Okayyy. habis -,-
Aku siap-2, pergi rumah nenek aku dengan ayah aku.
sebab mak aku dekat rumah nenek aku.
Bila semua siap, kami gerak berasingan.
4 kerete gerak pergi Bagan Lalang.
Tapi aku sampai dulu dengan nenek aku.
Nenek aku drive punya laju. HAHA
sampai je, kami tunggu kat counter
sebab auntie aku dahh reserve tempat and dahh order makan sekali.
but, malang sekali. 
auntie aku bergaduh dengan ada 1 family nih. Mereka cakap itu tempat diaorang.
Pergi lantaklah kann?
Auntie aku mengalah. Kami amek tempat yang belakangnya.
Bila semua sampai, kami makan. Siap tunjuk dekat family yang gaduh dengan kami tadi.
Padan muka sebab tak dapat makan dulu.
Sombong sangat. 
Memang crowded gila , orang ramai tau. 
So, siapa datang dia makan dulu.
Air pasang, so atok aku tak bagi pergi pantai.
kami shopping lah dekat gerai-2 yang ada :)
Itu saja. Nih gambarnya 

together with NUR SYAZA HUSNA a.k.a UNA

kome mesti tak sanggup tengok muka kami :P

Wan , Acu, Sue & Una

bila dah makan, tak ingat

makan time. #tengokmuka Ieyla Elena  selenge

lauk habis -,-

Family Pakngah :)

Dekda :0

dahh makan, happy lettew

Thankyou for that dayy
Everyone enjoy that moment together!
Sekian :)