Alamanda again :)

okayy , Alamanda lagi . HAHA! toa jela kerjanya . melepak . menghabiskan duet sahaja . 
Actually pergi untuk beli kasut Ika Keen , maklumlah dah nak naik sekolah
tapi harammm , takde pun belinya 
menyundal lebih .
Yang lepak haritu Apit SF , Syah Evans , Ika Keen , Shah Putra II , Izz Okeyh , Khairul Jee & Zarif Ruslan SA 
Coppp ! Apit SF ?
Finally , aku meet dia jugak weyy .
Maklumlah , dia dah botak , tanak jumpa kononnya malu .
Booooooooooooooo -,-
Malu , last last , nak jumpa jugak .
podahhh !
Kami lepak sampai pukul 7 malam sahaja . 
Nilah yang aku sempat snap 


budak botak saya -,-

Ika Keen <3

Pyqa Perry II serabut -,-

lunch dekat Pizza with Apit SF 

never wonder they're sweet . ILY

lil bro , jyeah :)


comel mereka kannn ? jeles -,-

sweet couple even dah berkali couple <3

trololo , sweet je . saya suka saya suka !



Okayy , nih jela yang aku post untuk entry ni . 
Aku happy sangat bila aku dah meet dengan Apit SF . Awok makin sexy bila botak . Auwwwwwww :)