PIBG & Anugerah cemerlang

Heyyo!
Post ni dahh tak laku dah sebenarnya, tapi saja nak share :)
Actually semalam sekolah aku ada PIBG & Anugerah Cemerlang.
Aku tak pernah join sebenarnya PIBG ni haa.
But, this year aku join sebab aku ada dapat Anugerah Cemerlang PAT & aku ada menari.
Aku tersenarai dalam top 10 dalam Kelas Sastera.
First time kot aku menari bagai ni tau. #taklembutjugahee
Hampir sebulan aku belajar.
Aku buat tarian Zapin & silat.
Dalam masa sebulan itulah aku belajar kedua-2 tarian itu #sebabakulembab
Enjoy gambar-2 ini #havefun

persiapan sebelum naik stage #takbolehtunjukperempuanLUCAHtau


Sibuk-2 nak siap sempat lagi posing. Cikgu Roziah ikut join sama <3

Depan sekali itu Fazli belakang Hafizi. Fazli ketua silat kami :)

Pasukan silat lelaki. Sorry Kamarul takdo dalam gambo #Fazligilalensa

Pasukan Silat & Zapin perempuan

Team kompang. Sorry tak nampok muka hehe

Aku dan Najwa jadi penyambut tetamu #tembamgilaaku

Budak kompang. Selain itu MIMI juga  #MYRAHAYATI 

Tunggu giliran nak amek hadiah #buatmuka

This is the final pose #mukaakuselekeh

Thankyou for reading :)  Regards