Bornday!

Bismillah 
First of all, aku nak ucap thanks sangat dekat kawan-2 kelas aku.
Budak laki, mahupun perempuan.
Dorang wish birthday dekat aku tadi.
Bila habis perhimpunan, aku sorang-2 masuk kelas (sebab Ara kena tahan tadi)
Bila aku masuk, aku tengok semua budak laki.
Aku tunduk je.
Kamarul nampak aku, dia nyanyi lagu HAPPY BIRTHDAY dekat aku.
Budak laki yang lain pun ikut nyanyi.
Aduhh, terharu -,-
Aku pun pandang dorang.
Say Thanksomuch!
Kamarul datang tempat aku, dia bagi Nasi Lemak.
Phewit.
Semalam aku saja mintak, tak tahu dapat pula.
Masa aku tengah belajar tadi, 
tetiba Hayati, Mia, Mimi & Myra datang tempat aku.
Bgai beg besar.
Dalam toa semua hadiah diorang 4 orang.
Thankyou semua!
Ni setakat yang aku dapat harini.

ni beg yang besar toa.
Actually hadiah dalam beg ni semua pemberian MIMI , HAYATI, MIA & MYRA



yang ini Hayati bagi :)

Ara sayang bagi.


Jeng Jeng Jeng! Bila aku bukak semua hadiahnya.
thankyou Yati <3





Last sekali, 
cer teka, apa ini?

minyak wangi bhai.
Pemberian Ara sayong.
Weyyy, Ara. JB pulak. 
Aku ingat Katy Perry punya :'p


Bythewayy, Thanks again pada budak-2 kelas 5 DEDIKASI
Petang ni, dorang ajak lepak. 
Siap suruh aku bawak baju lebih lagi tau.
Okayy, aku nak siap.
Bye and thanks :)