Early In The Morning!

Harini, aku bangun awal gila.
Puncanya, mak aku bukak lampu bilik and tah apa dia cakap.
Okayyy, bukan itu yang aku nak story.
Actually, aku rindu dekat Apit. #gediksiot
Dah lama tak jumpa dia , soobbbsobb
Dah lama betul tak dengar cerita dari mafia  sorang ni.
If aku sekolah, dia kerja.
Malam je yang sempat text.
Toa pun kadang-2 aku ada tuisyen and dia selalu text dah nak pukul 2200
Nak buat  macam mana kannn?
Aku tunggu jela yang mampu.
Sebab if aku yang text dulu, memang dia 'dengar' lahh text dari aku tu kann.
Tapi tak kesahlah, as long dia text juga.
Baru-2 ni, aku memang takdomood tau nak text dia.
Tah pasai apa pun, aku tak tau.
Sorry lah bro, buat you macam itu :p

Mafia saya <3

Sorry tak tunjuk muka, nanti kome-2 ngorat dia pula. #gediklettew
Saya , sayang bona dekat awok nih haa.
Rasa nakk gondol je budak nih.
The truth is I do Loveyou :)